hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  نحوه رسیدگی و اعتراض به جرایم رانندگی

رئیس پلیس راهور استان

 نحوه رسیدگی و اعتراض به جرایم رانندگی

سرهنگ " عباس مهاجر بسطامی" درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بااشاره به ماده ۵ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی جدیداعلام کرد:راننده ای که برایش پیامک جریمه ارسال شده، موظف است ظرف مدت ۶۰ روز از تاریخ مندرج درقبض جریمه یا تاریخ ابلاغ شده درقبض، جریمه را واریز نماید یا مراتب اعتراض خود را با ذکر دلایل به اداره اجرائیات پلیس راهنمایی ورانندگی استان تسلیم نماید.

رئیس پلیس راهور استان  ادامه داد: پس ازگذشت ۶۰ روز سیستم اجرائیات اجازه رسیدگی نمی دهد و اعتراض به جریمه مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

رئیس پلیس راهور استان  به رانندگان توصیه کرد: حتما هرماه یک بارخلافی خودروی خود را بررسی و به موقع نسبت به پرداخت جریمه و یا اعتراض اقدام نمایند.

سرهنگ بسطامی درخصوص سوال شهروندان مبنی براینکه دربعضی ازمسیرها تردد نداشته و جریمه اشتباه برای آنها صادر شده است نیز بیان داشت: احتمال خطا و اشتباه وجود دارد و معترض حتمابایدمانندسایرین ظرف مهلت مقررنسبت به اعتراض مکتوب  نزد واحد اجرائیات اقدام تابررسی لازم صورت گیرد.

وی درخاتمه بااشاره به پویش "نه به تخلف...نه به جریمه رانندگی" از تمام شهروندان عزیز خواستند که مقررات راهنمایی و رانندگی را دقیق اجرانمایند تا شاهد حوادث ناگوار تصادفات نباشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد